24 Ekim 2018 Çarşamba

Hazır Ofis


Hazır Ofis





Tek Fatura, Kolay Hesap! Genel giderlerin tek faturaya dahil olduğu hazır ofis ve sanal ofis paketleri sayesinde, yıllık giderlerinizi kolaylıkla hesaplayabilir Sanal Ofis tüm gizli maliyetlerden kurtulabilirsiniz. Ofis maliyetlerinizi azaltırken, başarınızı arttırabilirsiniz.

Office Istanbul, Türkiye irtibat ofisimizin kuruluş aşamasında her türlü ofis ihtiyacımızı hızlı, ve profesyonel bir şekilde karşıladı. Tüm idari işleri Office Istanbul’a bırakarak, kendi işimize odaklanıp daha yüksek performansla çalışma imkanı elde ettik.

Kiralık hazır ofis çözümlerimizle yeni girişimcilerden, kurumsal firmalara kadar herkes burada! İster günlük, ister aylık , ister yıllık anlaşma ile hazır ofisinizi hemen kiralarsınız. Kamara sayesinde i̇stanbul'da şirketinizi çok düşük maliyetlerle başlatabilirsiniz Her gün kullanmak için bir ofise ihtiyacınız yoksa sanal ofis veya toplantı salonu hizmetimizi kullanabilirsiniz.

  KAMARA Hazır Ofis ile Size Sadece İşinize Odaklanmak Kalır.   Kiralık hazır ofis çözümlerimizle yeni girişimcilerden, kurumsal firmalara kadar herkes burada! İster günlük, ister aylık , ister yıllık anlaşma ile hazır ofisinizi hemen kiralarsınız. Kamara sayesinde i̇stanbul'da şirketinizi çok düşük maliyetlerle başlatabilirsiniz Her gün kullanmak için bir hazır Ofis ihtiyacınız yoksa sanal ofis veya toplantı salonu hizmetimizi kullanabilirsiniz.   Gelip Kendiniz Görün

Görüntülemek istediğiniz ilan onay sürecindedir, aynı kategorideki benzer ilanlara aşağıdan ulaşabilirsiniz. Görüntülemek istediğiniz ilan yayında değildir, aynı kategorideki benzer ilanlara aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Ofis yönetmek, bilgi teknolojileri alt yapısı ile uğraşmak, yüksek kuruluş sermayesi, kullanmadığınız alanlara para ödemek, asistan ve mutfak giderlerini düşünmek yok. Workland ile çalışmaya hemen başlayın. Ekstra hiçbir ücret ödemeyin! İş modelinizi belirleyin ve hemen Workland’de bir çalışma alanına sahip olun. Anlaştığınız kiralama bedeli dışında sınırsız ve özgürce kullanacağınız internet bağlantısı, otopark, 7/24 ofis kullanımı, telefon, resepsiyon hizmeti, su-kahve gibi mutfak giderleri ve daha onlarca ayrıcalıklı hizmet için hiçbir ekstra ücret ödemeyin.

Hazır ofis nedir? Hazır ofis, kullanıcıların bilgisayarını alıp gelebileceği bir ofis modelidir. Fatura takibi yapmadan ya da mobilya masrafına girmeden kullanım hakları tamamen kullanıcıya ait olan tam donanımlı bir ofise sahip olurlar. Ayrıca asistanlık hizmetlerini tamamlayan ücretsiz ikramlar, kullanıcılar ve kullanıcıların misafirleri için her an hazırdır. Kullanıcı ofiste olmasa da misafirleri profesyonelce ağırlanır. Kullanıcının spesifik ihtiyaçlarını yönetmek Office Ankyra'nın sorumluluğundadır.

Mobilya, WiFi, telefonlar, elektrik/su faturaları ve görevli personelin bulunduğu bir resepsiyon dahil olmak üzere, tam donanımlı bir ofis için tek bir fiyat ödeyin. Sadece kahve, fotokopi ve telefon gibi sarf malzemeleri için ilave ödeme yapmanız yeterlidir.

Workhaus tüm alt yapısı ile konforunuza uygun olarak hazırlanmış bir ofis kompleksidir. İhtiyacınıza göre coworking / ortak çalışma masaları, hazır ofisler, toplantı odaları hazır sizleri bekliyor.

2006 yılında, yabancı ve yerli girişimcilerin, hazır ofis ve sanal ofis imkanlarından yararlanmaları için kurulduk. Esnek hizmet çözümlerimiz ile binlerce üyemizin sermayelerini ofislerine değil, işlerine yatırmasına ve gerçek hedeflerine ulaşmalarına destek olduk.

İş modelinizi belirleyin ve hemen Workland’de bir çalışma alanına sahip olun. Anlaştığınız kiralama bedeli dışında sınırsız ve özgürce kullanacağınız internet bağlantısı, otopark, 7/24 ofis kullanımı, telefon, resepsiyon hizmeti, su-kahve gibi mutfak giderleri ve daha onlarca ayrıcalıklı hizmet için hiç bir ekstra ücret ödemeyin.